• Formularz kontaktowy

    Dziękujemy!

    Twoja wiadomość została wysłana.

    Wymagane pola nie są wypełnione poprawnie.

Reklama LCD Łódź

JEDYNE MIEJSCE GDZIE PRODUKT, KONSUMENT, KOMUNIKAT REKLAMOWY I PIENIĄDZ SPOTYKAJĄ SIĘ W JEDNYM CZASIE.

Jakościowa ramówka, widoczne reklamy

Kampanie reklamowe realizowane przy użyciu mediów TV+ charakteryzują się nie tylko wysoką częstotliwością i dużym zasięgiem, ale również niskim kosztem dotarcia do klienta. Sposób emitowania treści zapewnia pozytywny odbiór komunikatu przez konsumenta podczas zakupów.
Tworzymy ramówkę, która umila klientom czas spędzony przy kasie, zwiększając skuteczność przyciągania ich uwagi.
W ramach oferty przygotujemy dla Państwa każdy rodzaj filmu reklamowego.

1 000 000 odbiorców

W zasięgu Telewizji Plus znajduje się już milion konsumentów województwa łódzkiego powyżej 18 r.ż.
Oznacza to, że co miesiąc 25% populacji dorosłych odbiorców znajduje się w obszarze nadawania kanałów telewizji konsumenckiej.
Wskaźnik zasięgu rośnie wraz z rozwojem sieci nośników multimedialnych TV+.

Niskie koszty dotarcia

Sieć nośników skupiona w ramach jednej oferty umożliwia obniżenie kosztów dotarcia do pojedynczych konsumentów.
Milion transakcji dokonywanych każdego miesiąca w zasięgu ekranów TV+. Koszt dotarcia do jednego konsumenta wynosi mniej niż… 1 grosz.

86% pozytywnych opinii

Ogromną zaletą TV+ jest jej pozytywny odbiór wśród klientów sklepu.
Na podstawie badania Millward Brown SMG/KRC wiemy, że niemal 90% respondentów w pozytywny sposób wypowiada się o nośnikach zainstalowanych w strefie przykasowej.
Respondenci doceniają zarówno przydatność telewizji konsumenckiej jak i sposób jej funkcjonowania – uważają bowiem, że jest to dobry sposób na zapoznanie się z przekazem reklamowym.

Działanie w miejscu sprzedaży

Jak wykazują badania konsumenckie ponad 2/3 decyzji zakupowych podejmowany jest na terenie sklepu. W momencie, gdy decydującym czynnikiem zakupowym jest impuls – bardzo ważne jest przypominanie klientom sklepów o najważniejszych promocjach i nowych ofertach. To właśnie dlatego telewizja konsumencka może się poszczycić tak wysoką skutecznością.

STREFY PRZYKASOWE TO NAJLEPSZE MIEJSCE DOTARCIA DO POTENCJALNEGO KLIENTA